Woodstock 2016

Organizacja wioski Pastafarian na Woodstocku. Organizatorami imprezy są: , Joanna Lewandowska (Asia)- joanna.lewandowicz@kosciol-sspaghetti.pl
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Woodstock 2016

#1 Post autor: Asia » 22 lut 2016, o 10:46

Myślimy o ponownym zorganizowaniu Potwornej Wioski. Jednak aby ona powstała potrzebni są ludzie którzy ją zorganizują. Tak więc zbieramy deklaracje osób chętnych do działania.

Na chwilę obecną sytuacja wygląda tak że do KLPS dołączyły osoby które w poprzednich latach tworzyły wioskę Jednorożca. Wcześniej rozstawiali się w okolicach "basenu błotnego", ale na ten rok mają plan rozbicia się za Kriszną, czyli tam gdzie my stacjonowaliśmy. Oznacza to że moglibyśmy połączyć siły.

Jest też inna opcja do przemyślenia, czyli propozycja z zeszłego roku, aby zgłosić się do WOŚP i zrobić wioskę na wzgórzach ASP. Wtedy trzeba jednak przygotować i przeprowadzić warsztaty dla Woodstockowiczów. Zaletą tej opcji jest fakt że pewnie dostalibyśmy kilka wjazdówek i można by dotrzeć na miejsce później niż we wcześniejsza niedzielę. Pytanie tylko na ile jednorożce, kuce czy futrzaki chcieliby się przenieść z nami i czy tak duża grupa mogłaby się tam rozbić. A jeśli byśmy zostali sami, to czy damy radę.

Były osoby które wspominały o zromanizowanych grupach, że można się zgłosić do fundacji i dostaje się wydzielony teren, może ktoś ma wiedzę na ten temat? Czy wtedy dostanie się też jakieś wjazdówki? Jakie są warunki skorzystania z takiej opcji.

aircat
Posty: 41
Rejestracja: 7 lip 2013, o 19:08

Re: Woodstock 2016

#2 Post autor: aircat » 23 lut 2016, o 09:47

W tym roku postaram się pomóc w organizacji, podajcie co jest potrzebne i co by się przydało, warto zrobić listę priorytetowych rzeczy i pobocznych by łatwiej było ogarnąć temat.

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#3 Post autor: Asia » 23 lut 2016, o 10:18

Powiedz mi, rok temu byłeś?

Czy ktoś się orientuje kiedy w poprzednim roku zamknęli wjazd na teren? A no i przypominam że w tym roku Woodstock odbywa się 14-16 lipca.

aircat
Posty: 41
Rejestracja: 7 lip 2013, o 19:08

Re: Woodstock 2016

#4 Post autor: aircat » 23 lut 2016, o 10:36

Byłem bez przyczepy i połowy sprzętu, ale agregat i plandeki jak zawsze były.

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#5 Post autor: Asia » 23 lut 2016, o 11:25

Właśnie, miałeś w planach kupić nową przyczepę. A pamiętasz kiedy zamknęli wjazd? W 2014 zamknęli o 12 we wtorek. Czy po zamknięciu terenu dało się wjechać na pole od tej drogi szutrowej, czy właściciel tamten wjazd też zablokował?

Methowbe
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2016, o 22:09

Re: Woodstock 2016

#6 Post autor: Methowbe » 23 lut 2016, o 22:15

W 2015 roku wjazd był zamknięty już rano w poniedziałek. Ja osobiście zgłaszam chęć pomocy w transporcie rzeczy z Warszawy na festiwal i z powrotem. :D
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#7 Post autor: Asia » 24 lut 2016, o 10:40

O to z wjazdem marnie, teraz pytanie czy da się dojechać na pole od tyłu, czy tamta droga też już została zablokowana.

Na chwilę obecna z Warszawy nic do wiezienia nie mamy, tamte regiony jakoś nie obrodziły w Woodstocowych Pastafarian. Mieszkam w Poznaniu więc to po drodze, tak więc jeśli uda nam się zorganizować pewną rzecz to chętnie z pomocy skorzystamy, bo byłaby to rzecz jadąca w jedna stronę.

Potrzebujemy osób które będą z nami obozowały i pomogą w funkcjonowaniu obozu. Z doświadczenia wiem że przychodzenie do pomocy z daleka się nie sprawdza, bo planowanie czegoś na konkretną godzinę nie wychodzi, raczej działamy dosyć spontanicznie- dotyczy to również rozbijania obozu.

Teraz przejdziemy do części praktycznej, czyli wstępnej listy celów jakie sobie stawiamy. Ponieważ nadal nie jesteśmy zarejestrowani to musimy liczyć tylko na własne finanse:
1. Ogrodzenie wioski- potrzebne będzie trochę palików i biało-czerwona taśma, choć bez bacznego obserwowania terenu się nie obędzie, bo dla ludzi nie za bardzo ma znaczenie że ktoś sobie wygrodził teren.
2. Wejście do wioski- myślę że warto wrócić do niezrealizowanego w poprzednich latach pomysłu. Problem najważniejszy to zajęcie terenu od drogi i upilnowanie go.
3. Świetlica- czyli zadaszenie, to które powstało dwa lata temu było genialne. Potrzebne sprzęty zapewne jak zwykle zorganizuje Aircat.
4. Potwór na wywyższeniu- mniejszego Potwora można by umieścić na takim palu, na jakim umieszczona była ostatnio "latarnia". Pozostaje sprawa oświetlenia (czy tylko oczy, czy może też macki) i doprowadzenia zasilania.
5. Baner na główną scenę- czyli potrzeba sponsorów którzy zakupią duży kawał materiału oraz farby w sprayu. Można by pomyśleć o innym jasnym kolorze, który będzie się wyróżniał wśród innych białych. Potrzebne jest tez proste, fajne hasło.
6. Stacjonarny Potwór i pochód- Potwór jest w zasadzie gotowy, lektyka też, możliwe że zostaną naniesione ulepszenia i drobne naprawy. Chyba że macie jakieś pomysły na większe uaktualnienie.
To by było wszystko jeśli chodzi o utworzenie wioski. Ale poza kątem dla siebie, fajnie byłoby urozmaicić spędzanie czasu i szerzyć wiedzę o KLPS, dlatego:
7. Lepienie Potwora z masy solnej- na razie z braku osoby prowadzącej pomysł nie został nigdy zrealizowany.
8. Malowanie twarzy i ciała- stare farby są już dosyć stare, więc wylądują w śmieciach, ale pomysł był udany, bo przedstawiciele "Kucy" i "Futrzaków" mają osoby z wybitnymi zdolnościami plastycznymi. Poprzednio zakupione farby miały tę wadę że wystarczyło odrobinę potu i rysunek spływał, obecnie zakupiłam dwa komplety kredek, ale może ktoś ma doświadczenia w tej materii, czego warto używać.
9. Konkursy, atrakcje- czekam na propozycje.
10. Naklejki, ulotki- potrzeba nam czegoś co jest tanie, co oznacza ze będziemy mogli rozdawać w masowych ilościach, ale w tej sprawie odezwę się do biura, tak aby dali ogłoszenie, dwa lata temu dobrze się to sprawdziło.

Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie.

Marek
Posty: 145
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13

Re: Woodstock 2016

#8 Post autor: Marek » 24 lut 2016, o 11:01

Naklejek troche wam podeśle na pewno, tak samo moge podesłać oświetlenie RGB led na pilota (3x3m, wodoodporne, z możliwośćią zasilania 12V), aku samochodowe czy prysznic :) systemu podgrzewania wody nie dam bo może być niebezpiecznie jak się nie upilnuje.

Co do kupowania materiału na baner na scene to nie kapuje idei, skoro aircat przywozi banery na zadaszenie to wystarczy uciac kawalek albo poprosić żeby przywiózł jeden mały więcej...

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#9 Post autor: Asia » 24 lut 2016, o 11:09

Banery są ciężkie, a tu chodzi o lekki materiał, taki jak na flagi czy prześcieradło, bo baner na scenę musi być duży, jeśli ktoś ma go zauważyć.

Jak Marek napisał, to mi się przypomniało, fajnie by było zrobić w tym roku toaletę która będzie nie tylko dla panów ale i dla pań, czyli od ziemi (myślę że coś na kształt litery 6, ale bez domknięcia brzuszka) i opcja sikania kucając, a nie na stojąco.
Zrobienie prysznica też by się pewnie części ludzi spodobał, nawet jedynie z zimną wodą.

Marek
Posty: 145
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13

Re: Woodstock 2016

#10 Post autor: Marek » 24 lut 2016, o 11:42

Moge dać nawet zlewozmywak działający nawet, ale jak bedziecie tam gdzie ostatnio to bedziecie miec problem ze zgromadzeniem odpowiedniej ilosci wody :)

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#11 Post autor: Asia » 24 lut 2016, o 11:58

No woda to niestety największy problem, ale wychodzę z założenia, kto chce używać, ten traga.

Myślałam też nad pomysłem, który pojawiał się w poprzednich latach, a mianowicie wspólnego gotowania. Nawet bym zainwestowała w butlę, myślę ze zapas makaronu też byśmy otrzymali, pozostaje kwestia sosów oraz zmywania garów.

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#12 Post autor: Asia » 25 lut 2016, o 09:17

Ktoś może pamięta kd kiedy w zeszłym roku dostępne były umywalki i ciepłe prysznice?

Methowbe a Ty gdzie się rozbijasz?

Edit:
Czy ja będę tylko sama z sobą rozmawiała? Urlop zarezerwowałam i wstępnie planuję przyjechać w poniedziałek, chciałabym wjechać przed zamknięciem terenu, bo samochód ma jakoś tak niższe zawieszenie niż poprzedni.

Edit2:
Przypomniała mi się kolejna sprawa, niech każdy weźmie sobie turystyczne krzesełko, zwane również na allegro wędkarskim. Są osoby które mówią że nie, bo przecież surwiwal i te sprawy, a potem te osoby najwięcej zajmują cudzie krzesełka.


Aircat ja tradycyjnie zabiorę moją leciwą namioto-altankę, zrobimy jak poprzednio strefę VIP, tym razem dywanów nie wymagam, kawał baneru wystarczy.

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#13 Post autor: Asia » 26 lut 2016, o 22:58

Cytując:
Decyzja o powstaniu Potwornej Wioski zapadła. Wioska powstanie na terenach za Kriszną, w tym samym miejscu co poprzednio czyli tutaj.
W tym roku uczestniczyć będą również: Ojcowie Założyciele KLPS w Polsce, niektórzy Przełożeni Gmin oraz Wielebni. Będzie można na spokojnie porozmawiać i zastanowić się nad dalszymi działaniami Kościoła.
Poza tradycyjnym pochodem z Potworem planujemy inne atrakcje i do tego potrzebujemy osób, które będą z nami obozowały i na hasło, że coś robimy (idziemy ściąć kilka drzew, robimy pochód z Potworem, itp.) zaangażują się. Ponadto potrzebne są osoby, które poprowadzą dodatkowe atrakcje - jeśli chcemy takie atrakcje zorganizować. Dlatego chcielibyśmy stworzyć listę osób, które będą z nami obozować. To bardzo ważne, dlatego proszę o szczere i konkretne deklaracje. Tylko w ten sposób, mamy pewność, że cała impreza wypali i osiągnie zamierzony efekt. Zapisujemy się na forum tutaj.

Aby promować ideę KLPS potrzebne będą nam gadżety i materiały informacyjne takie jak ulotki czy naklejki, tak więc nawet jeśli nie planujecie jechać na Woodstock też możecie pomóc.


I myślę że można zacząć tworzyć listę obecności, proszę się dopisywać:
1. Asia 11-17.07
2. Artur 11-17.07
3. Piotr 14-17.07

sokraal
Posty: 8
Rejestracja: 27 lut 2016, o 00:51

Re: Woodstock 2016

#14 Post autor: sokraal » 27 lut 2016, o 02:09

Tyle tego ze az nie wiem od czego zaczac. Ale sprobujemy.

1. Ogrodzenie trzeba owszem. Mam aktualnie plan obozu z plotem i droga dojazdowa. Tasme istotnie latwo ominac dlatego zakladam uzycie stretcha wzorem kolegow z "party zone".

2. Przybyc zamierzam na okolo 2 tygodnie jeszcze nie wiem dokladnie ktorego to bedzie ale pierwszy tydzien lipca.

3. Znam slomiany zapal ludu, a wczesniej przyjezdzam dla wlasnej satysfakcji i nie mam specjalnie nic do roboty wiec jesli zbiore ekipe chcialbym jak w zeszlym roku przejac tobolki od Leniwca o ile nie bedzie mial nic przeciwko i zbudowac ile zdolam jeszcze przed przyjazdem zjednoczonych wojsk naszego obozu.

I jeszcze taka ciekawostka. Aktualnie na "nasz oboz" skladaja sie liczac po czasie:
-furries
-bronies
-pastafarianie
-zelow
-party zone
W tym dwa ostatnie obozy sa bardziej sasiadami niz czlonkami samego obozu.

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#15 Post autor: Asia » 27 lut 2016, o 10:49

Party Zone to chyba nowość?

Ze streczem na ogrodzenie to faktycznie dobry pomysł. Droga dojazdowa by się przydała, bo na pochód z Potworem było by jak przejść, tylko pewnie z czasem trudno będzie ją utrzymać drożną. Najlepiej by było mieć obóz aż do drogi, ale od drzewek to spora odległość. Prawdopodobnie dogadamy żeby grupa pod przewodnictwem Pastafarianina Kwiatka, on przyjedzie jakiś tydzień wcześniej, więc też byłyby do dyspozycji kolejne osoby.

Pamiętasz od kiedy były umywalki i prysznice dostępne w zeszłym roku? Oraz czy po zamknięciu oficjalnych wjazdów dało się dojechać na pole innymi drogami?

1. Asia 11-17.07
2. Artur 11-17.07
3. Piotr 14-17.07
4. Sokraal 4-17.07

stasw328
Posty: 2
Rejestracja: 10 sty 2015, o 14:44

Re: Woodstock 2016

#16 Post autor: stasw328 » 27 lut 2016, o 14:50

Co do baneru - myślę, że najprościej będzie przejść się po lumpach za prześcieradłem :)

Awatar użytkownika
jogi1985
Posty: 6
Rejestracja: 2 kwie 2014, o 18:45
Lokalizacja: Szczecin

Re: Woodstock 2016

#17 Post autor: jogi1985 » 27 lut 2016, o 14:51

Dobry,dopisuję się do listy. Chciał bym być od 11.07 to tak na 99% jak nie to 12.07 będę na pewno.

W aucie u mnie nie zabraknie żadnych narzędzi, łopaty, sierierki, plandek, linek itp to zawsze mam, Folia strecz czy taśmy biało-czerwone nie stanowią dla mnie problemu to mogę się tym zająć.


co do wjazdu od "tyłu" to w zeszłym roku wjechałem przez lasy i nie było problemu

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#18 Post autor: Asia » 27 lut 2016, o 16:10

Stasw prześcieradło jest dosyć małe, fajnie by było kupić tak z 5 metrów, podszewka jest bardzo tania.

Jogi narzędzia na pewno się przydadzą, plandeki w postaci banerów reklamowych zapewni nam Aircat. Co do reszty to się dogadamy. Ja w razie czego mogę rolkę folii kupić, pytanie ile jest potrzebne i w jakim kolorze (u mnie w pracy używamy czarnej).

Sokraal myślałeś żeby co zastosować jako paliki do ogrodzenia? Jaką trasą będziesz jechał na Woodstock?

Pogrubione nazwy to tematy do omówienia.
Infrastruktura wioski:
I1. Ogrodzenie wioski- na razie wychodzi na to że ogrodzenie byłoby najważniejszym zadaniem przed 11 lipca. Najlepiej jak Sokraal podasz listę rzeczy potrzebnych Tobie aby przynajmniej wstępnie teren wygrodzić i zastanowimy się jak mogą one dotrzeć na miejsce. Od poniedziałku możemy dokonać ulepszeń.
I2. Wejście do wioski- patrząc na liczbę kumatych ludzi nadal jestem za tym aby pomysł w tym roku zrealizować, proszę o pomysły, tak abyśmy przygotowali co potrzeba. Ja nadal mam banery z napisem Potworna wioska, ale może byśmy chcieli bramę jeszcze lepiej przyozdobić.
I3. Świetlica- czyli zadaszenie, to które powstało dwa lata temu było genialne. Potrzebne sprzęty zapewne jak zwykle zorganizuje Aircat.
I4. Zaplecze sanitarne- "sikalnia" i prysznic. Myślę Ze fajnie by było takie coś zrobić, zwłaszcza miejsce gdzie dziewczyny mogły by się załatwić. Prysznic też byłby fajny, wiem że mało komu się chce wodę nosić, ale jej wiele nie potrzeba i kto będzie chciał skorzystać to sobie przytarga. Biorąc pod uwagę konstrukcję jaką dysponował Marek, to namiot możemy zstąpić konstrukcją z banerów, potrzebny by był baniak na wodę, pompka i prysznic, europaleta czy inna konstrukcja na której się będzie stało. Może wiecie jak to najlepiej zrobić?

Atrakcje:
A1. Potwór na wywyższeniu- mniejszego Potwora można by umieścić na takim palu, na jakim umieszczona była ostatnio "latarnia". Pozostaje sprawa oświetlenia (czy tylko oczy, czy może też macki) i doprowadzenia zasilania.
A2. Baner na główną scenę- czyli potrzeba sponsorów którzy zakupią duży kawał materiału oraz farby w sprayu. Można by pomyśleć o innym jasnym kolorze, który będzie się wyróżniał wśród innych białych. Potrzebne jest tez proste, fajne hasło.
A3. Stacjonarny Potwór i pochód- Potwór i lektyka są gotowe.
A4.Lepienie Potwora z masy solnej- na razie z braku osoby prowadzącej pomysł nie został nigdy zrealizowany.
A5. Malowanie twarzy i ciała- kredki do malowania ciała zakupiłam.
A6. Konkursy, atrakcje- czekam na propozycje.
A7. Naklejki, ulotki- potrzeba nam czegoś co jest tanie, co oznacza ze będziemy mogli rozdawać w masowych ilościach, ale w tej sprawie odezwę się do biura, tak aby dali ogłoszenie, dwa lata temu dobrze się to sprawdziło.

Lista obecności- dopisujcie się:
1. Asia 11-17.07
2. Aircat 11-17.07
3. Artur 11-17.07
4. Piotr 14-17.07
5. Sokraal 4-17.07
6. Jogi1985 11/12-17.07

Awatar użytkownika
Majkel
Posty: 14
Rejestracja: 3 wrz 2014, o 13:22
Lokalizacja: Szczecin

Re: Woodstock 2016

#19 Post autor: Majkel » 27 lut 2016, o 17:53

Mnie też proszę dopisać. Na 100% od 13, z Potworną pomocą może wcześniej.

Methowbe
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2016, o 22:09

Re: Woodstock 2016

#20 Post autor: Methowbe » 28 lut 2016, o 16:13

Asia - ja jak co roku rozbijam się w tym miejscu: 52.613190, 14.672583
W Poznaniu będę 9.07 i mogę zabrać parę rzeczy, jadę Żukiem więc raczej wszędzie wjadę, prześwit mnie nie ogranicza

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#21 Post autor: Asia » 28 lut 2016, o 17:48

A czyli rozbijasz się po drugiej stronie.


Lista obecności- dopisujcie się:
1. Asia 11-17.07
2. Aircat 11-17.07
3. Artur 11-17.07
4. Piotr 14-17.07
5. Sokraal 4-17.07
6. Jogi1985 11/12-17.07
7. Majkel 13-17.07

sokraal
Posty: 8
Rejestracja: 27 lut 2016, o 00:51

Re: Woodstock 2016

#22 Post autor: sokraal » 29 lut 2016, o 06:35

Moja trasa to najpewniej z Gdyni przez Bydgoszcz i Kostrzyn na ta chwile.

Co do planu obozu jak i dojazdu od drogi mam juz gotowy pomysl dla wszystkich. Kierowalem sie ortomapami z poprzedniego roku przy obliczaniu potrzebnego terenu.
Moge w zwiazku z tym przygotowac jakis ogolny spis potrzebnych materialow choc poza stretchem i tasma ostrzegawcza chyba nie bede potrzebowal niczego z wyjatkiem narzedzi i konczyn do pracy. Sadzilem tez ze latwiej bedzie otworzyc fundusz i zwyczajnie co laska od wszystkich zainteresowanych uzbierac.

Ogrodzonko to pierwsza rzecz jaka musze wykonac ale chcialbym rowniez zbudowac przynajmniej zadaszenie przed przyjazdem ludu.

Na chwile obecna nie mam wizji na "jedyneczke" dla kobiet ale moze za rzadko jestem pijany.

Awatar użytkownika
tomoyo
Posty: 1
Rejestracja: 31 sie 2014, o 20:46
Lokalizacja: Śląsk

Re: Woodstock 2016

#23 Post autor: tomoyo » 29 lut 2016, o 10:53

Dopisuję się do listy i możemy być od 11 razem z moim facetem :-) chętnie ze wszystkim pomożemy, on przez lata organizował obozy harcerskie więc pewnie bardziej się przyda ;-)

Ramen

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#24 Post autor: Asia » 29 lut 2016, o 11:38

Sokraal faktycznie zrobienie przelewu będzie najbardziej sensowne, oszacuj ile byś potrzebował pieniędzy na potrzebne materiały i dokonamy odpowiednich wpłat. Zadaszenie to chyba lepiej jak koło poniedziałku/wtorku będziemy robić, bo patrząc na to jak wyglądało dwa lata temu, to jednak wymagało większej ilości rąk do pracy. Będzie to jeszcze przed przybyciem największej fali ludzi, ale będzie też już kim pracować.
W kwestii damskiej toalety to najlepiej korzystać ze sprawdzonych metod, czyli toalet kucanych https://pl.wikipedia.org/wiki/Ubikacja_kucana czyli odpowiednio dokonać wykopu, może zrobić z desek konstrukcję na której będzie się stało (deski mogę przywieźć), oraz osłonę do ziemi, tak aby nie było widać tyłka kucającej osoby.

1. Asia 11-17.07
2. Aircat 11-17.07
3. Artur 11-17.07
4. Piotr 14-17.07
5. Sokraal 4-17.07
6. Jogi1985 11/12-17.07
7. Majkel 13-17.07
8/9. tomoyo 11-17.07

Awatar użytkownika
Calli
Posty: 2
Rejestracja: 29 lut 2016, o 09:37

Re: Woodstock 2016

#25 Post autor: Calli » 29 lut 2016, o 11:43

My z Wielebnym Piotrem Choińskim planujemy być od 14.07 i możesz nas dopisać do listy Asiu. Planujemy wynajmować pokój, możemy więc przechować co cenniejsze rzeczy jeśli ktoś będzie potrzebował.
Na miejscu możemy pomóc z gotowaniem. Problem mycia naczyń rozwiążą papierowe lub plastikowe talerzyki jednorazowe, które możemy zakupić :)

Awatar użytkownika
PiotrCh
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2013, o 00:42
Kontaktowanie:

Re: Woodstock 2016

#26 Post autor: PiotrCh » 29 lut 2016, o 11:58

Tak jak Karolina(Calli) prawi, będziemy i postaramy się pomóc :)

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#27 Post autor: Asia » 29 lut 2016, o 12:42

Talerzyki to jedynie podawanie jedzenia, oczywiście trzeba się w nie zaopatrzyć, ja poprzednio miałam plastikowe, takie do zupy, niestety nie da się wyeliminować mycia garnków. Z gotowaniem to najlepiej jak kilka osób zdecyduje się przygotować sos w domu i zawekować, wtedy nasze gotowanie ograniczyłoby się do ugotowania makaronu i podgrzania sosu.

1. Asia 11-17.07
2. Aircat 11-17.07
3. Artur 11-17.07
4. Piotr 14-17.07
5. Sokraal 4-17.07
6. Jogi1985 11/12-17.07
7. Majkel 13-17.07
8/9. tomoyo 11-17.07
10. Calli 14-17.07
11. PiotrCh 14-17.07

Awatar użytkownika
Calli
Posty: 2
Rejestracja: 29 lut 2016, o 09:37

Re: Woodstock 2016

#28 Post autor: Calli » 29 lut 2016, o 13:05

Wobec tego możemy sos przygotować, a przynajmniej jego część. Pytanie tylko na ile osób celować ;)

Awatar użytkownika
Asia
Posty: 1822
Rejestracja: 21 sty 2013, o 00:13
Lokalizacja: Poznań

Re: Woodstock 2016

#29 Post autor: Asia » 29 lut 2016, o 13:44

No zobaczymy ile osób będzie zainteresowane wspólnym stołowaniem (co nie będzie ograniczało się jedynie do chęci jedzenia, ale pomocy w przygotowaniu i sprzątaniu), patrząc ile osób się zapisało to tak szacuję z 15 osób. Na konkretne ustalenia mamy jeszcze czas.

rnghwdbcs
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2016, o 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Woodstock 2016

#30 Post autor: rnghwdbcs » 29 lut 2016, o 17:39

Ja mogę być i pomagać 14-17.

Odpowiedz

Wróć do „Pastafarianie na Przystanku Woodstock”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość